• Wesołych Świąt

          • Święta Bożego Narodzenia to najbardziej rodzinny i magiczny czas w roku, 
            kiedy to składamy sobie życzenia, zasiadamy przy wspólnym stole, 
            na chwilę zapominamy o problemach.

            Dlatego życzymy Wszystkim, aby te Święta upłynęły w spokoju,  
            którego tak bardzo brakuje na co dzień. 
            Niech będą radosne i niech ta radość wypełnia każdy dzień w życiu.
            Pragniemy, aby stały się  czasem odpoczynku i refleksji
            nad Nowym 2021 Rokiem, niosącym kolejne wyzwania.

            Dyrekcja i grono pedagogiczne

          • MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ PRAW CZŁOWIEKA

          •  

            10 grudnia mija 72 lata od podpisania przez ONZ

            Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka, której pierwsze zdanie brzmi:

            "Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi pod względem swej godności i swych praw. Są oni obdarzeni rozumem i sumieniem, i powinni postępować wobec innych w duchu braterstwa". 

            Z tej okazji zachęcamy Wszystkich do zapoznania się z prezentacją multimedialną przygotowaną przez naszych nauczycieli.

             

        • Zmiana organizacji roku
          • Zmiana organizacji roku

          •  

            ZMIANY W ORGANIZACJI

            ROKU SZKOLNEGO 2020/2021

            Zarządzenie Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2

            Im. Kornela Makuszyńskiego w Pruszkowie

             

            1. Proponowane oceny – do 15.12.2020r.(wtorek)
            2. Rada śródroczna 16.12020r.(środa)
            3. Wystawienie ocen semestralnych 26.01.2021r.(wtorek)
            4. Rada klasyfikacyjna 27.01.2021r.(środa)
            5. 28.01.2021 – rozpoczęcie II semestru
            6. 3 i 4.02.2021 (środa i czwartek) zebrania z rodzicami - stacjonarnie
        • Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
          • Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021


          • ROZPOCZĘCIE I ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2020/2021


            BUDYNEK GŁÓWNY

            KLASY  7-8   godz. 9.00

              KLASY  6-5   godz. 10.30

              KLASY   4     godz. 12.00

            Przydział sal na rozp. roku szkolnego: PRZYDZIAŁ SAL

            Klasy 1-3 BUDYNEK KATECHETYCZNY

            Godziny rozpoczęcia klas 0-3 tu:  rozpoczecie_klas_0-3


            Ze względu na COVID19 prosimy o przybycie na rozpoczęcie tylko uczniów.

            Klasy 1-4 prosimy o przybycie z maksymalnie 1 rodzicem.

            W roku szkolnym 2020/2021 wszystkie klasy uczą się w systemie zmianowym.

            Ze względu na COVID19 wszystkie klasy uczą się w jednej sali lekcyjnej.

            Zajęcia z WF odbywają się normalnie w Sali gimnastycznej

            Informatyka odbywa się w Sali informatycznej.

            Ze względu na COVID19 wszystkie sale muszą być wietrzone podczas lekcji i dezynfekowane po lekcjach.

            Od dnia 2 września do szkoły wchodzą TYLKO UCZNIOWIE.

            Rodzice pozostają na zewnątrz szkoły

            PROSIMY O PRZYBYCIE W MASECZKACH


          • Praca szkoły w roku szkolnym 2020/2021

          •  

            SEKRETARIAT

            Wchodzimy tylko w maseczkach po uprzednim umówieniu się telefonicznym

            Pisma wrzucamy do urny znajdującej się przy wejściu na teren szkoły

            STOŁÓWKA - zapisy w formie elektronicznej

            ŚWIETLICA - zapisy w formie elektronicznej

             

          • Ogłoszenie

          •  

            Rada Pedagogiczna odbędzie się w dniu

            24.08.2020 oraz 28.08.2020 godz. 10.00

            Egzaminy Poprawkowe odbędą się w dniu

            26.08.2020 godz. 10.00

          • wyniki egzaminu

          • UWAGA!


            informujemy, że wszyscy uczniowie klas ósmych otrzymali

            HASŁA I LOGINY do konta www.wyniki.edu.pl 


            Proszę sprawdzić swoje skrzynki mailowe w dzienniku LIBRUS.

            Ogłoszenie wyników  dniu 31.07.2020 godz. 10.00
            Odbiór zaświadczeń 31.07.2020 w godz. 12.00-15.00 oraz 3.08.2020 godz. 8.00-16.00
            OBOWIĄZUJE REŻIM SANITARNY.

        • zaświadczenia
          • zaświadczenia

          • Odbiór zaświadczeń

            Egzamin Ósmoklasisty

              31.07.2020 od godz. 12.00

            informujemy, że w dniu 31 lipca dyrektorzy szkół jadą po odbiór zaświadczeń do OKE, następnie sekretarz szkoły musi przygotować dla Państwa kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem

            W dniu 31 lipca o godz. 10.00 każdy uczeń będzie mógł sie zalogować na stronę OKE i sprawdzić wyniki. Loginy i hasła podamy wkrótce. Na chwilę obecną czekamy na wygenerowanie ich przez OKE

             

        • wynajem sal
          • wynajem sal

          • WYNAJEM

            SAL LEKCYJNYCH I SALI GIMNASTYCZNEJ

            w roku szkolnym 2020/2021

            zgłaszamy mailowo: dyrektorsp2pruszkow@wp.pl

             

        • Wyprawka Klasy 1-3
          • Wyprawka Klasy 1-3

          •  

            WYPRAWKA UCZNIA KLASY I-III

            • Piórnik (3 ołówki, gumka, temperówka, kredki ołówkowe)
            • Worek z obuwiem na jasnej podeszwie (podpisany)
            • Worek ze strojem na zajęcia WF (biała koszulka/granatowe spodenki-podpisane)
            • Kredki Bambino (podpisane)
            • Klej (podpisane)
            • Nożyczki (podpisane)
            • Blok rysunkowy (podpisany)
            • Papier kolorowy (podpisany)
            • Plastelina (podpisana)
            • Teczka na prace dziecka (podpisana)
            • Opakowanie chusteczek higienicznych
            • Kl. I zeszyty: 1 w kratkę /2 x trzy linie - 16 kartkowy
            • Kl. II/III zeszyty: 1 w kratkę /2 x trzy linie - 32 kartkowy
            • Składka 10 zł na papier ksero – wpłata na początku roku szkolnego u wychowawcy.

            _________________________________________

            Pozostałe artykuły zostaną podane przez wychowawcę klasy w dniu rozpoczęcia roku szkolnego

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im.Kornela Makuszyńskiego
      • 22 758 79 74
        tel.kom 501 525 025
      • ul.Jasna 2
        05-804 Pruszków
        Poland
      • Dyrektor
        mgr Marek Śrębowaty
      • Wicedyrektorzy
        mgr Anna Banaszczyk,
        mgr Anita Baińska-Trzebińska,
        mgr Mateusz Bąkowski
      • poniedziałek 8.00-16.00
        wtorek 8.00-16.00
        Środa 8.00-16.00
        czwartek 8.00-16.00
        piątek 8.00-16.00
      • https://www.sp2pruszkow.pl/a/dokumenty-szkolne/deklaracja dostępności
      • /SPnr2Pruszkow/SkrytkaESP
      • AE:PL-31441-18070-RDEAA-22
  • Galeria zdjęć

      brak danych