• Moja Dwójka...

          • MOJA DWÓJKA....

            Dyrekcja Szkoły oraz Rada Pedagogiczna Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie zaprasza do udziału w projekcie Moja Dwójka.... Projekt polega na stworzeniu krótkiego filmu (maksymalnie 60 sekund), który powinien rozpoczynać się frazą MOJA DWÓJKA...

            Inicjatywa skierowana jest do wszystkich absolwentów Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie. Film może zgłosić absolwent lub uczeń naszej szkoły. Prosimy o wyrażenie swoich odczuć, życzeń, wspomnień jako ABSOLWENTÓW.

            Film musi być filmem premierowym, przygotowanym specjalnie dla potrzeb projektu. Zgłoszone filmy będą zostaną zmontowane w jedną długą formę filmową, która będzie upubliczniona wyłącznie na terenie szkoły SP2 w trakcie obchodów 40.lecia szkoły w dniu 22 listopada 2024 roku.

            Zgłoszenie online dokonywane za pośrednictwem email: 40lecie@sp2pruszkow.pl musi zawierać:

            - imię i nazwisko autora

            - plik cyfrowy w formacie mp4, kadry poziome

            - czas trwania maksimum 60 sekund

            - materiał wideo nie może naruszać praw osób trzecich.

            Uczestnicy, przesyłają film do 31 października 2024 r. za pośrednictwem emaila: 40lecia@sp2pruszkow.pl

            Uwagi końcowe

            a) Zgłaszając swoje utwory do projektu Uczestnik oświadcza, że zrzeka się praw autorskich na rzecz organizatorów. Wyraża zgodę na emisję filmu w dniach obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie. Udziela organizatorom nieodpłatnej, wyłącznej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z filmu;

            b) Wyraża zgodę w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - wytwarzania dowolnymi technikami, w tym, techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu upubliczniania w dniu obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie;

            c) Wyraża zgodę na wprowadzanie do pamięci komputera. zapis czasowy i trwały i sporządzanie kopii takich zapisów; archiwizacja zapisów;

            d) Wyraża zgodę na publikacje w czasie obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie, w całości lub we fragmentach w innych publikacjach niekomercyjnych oraz łączenia ich z innymi utworami (art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r.; Dz.U. 2022 poz. 2509 t.j..).

          • Razem dla powodzian - koncert charytatywny

          • Prezydent Miasta Pruszkowa wraz z Zespołem ZTL „Pruszkowiacy"

            zaprasza na Koncert charytatywny „Razem dla powodzian".

            Na koncert charytatywny w pruszkowskim Centrum Kultury i Sportu

            zapraszamy w sobotę 5 października. Wydarzenie rozpocznie się o godz.

            18. Kto zagra, zaśpiewa i zatańczy podczas wydarzenia?

            - Zespół Tańca Ludowego „Pruszkowiacy"

            - Ludowy Zespół Artystyczny „Promni" Szkoły Głównej Gospodarstwa

            Wiejskiego"

            - Orkiestra Dęta „Pruszkowianka", która zagra w holu głównym CKiS

            przed rozpoczęciem koncertu.

            Bilety - w symbolicznej cenie 50 zł, są dostępne pod linkiem

            https://biletyna.pl/koncert/Razem-dla-powodzian/Pruszkow

          • Zawody

          • W dniu 25 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w piłce nożnej chłopców w kategorii młodzież. Gratulujemy naszej reprezentacji za zajęcie 2 miejsca 👍💪 🥈🏆

          • Zawody

          • W dniu 24 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w piłce nożnej dziewcząt w kategorii młodzież. Gratulujemy naszej reprezentacji za zajęcie 5 miejsca 👍💪

          • Zawody

          • W dniu 23 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w sztafetowych biegiach przełajowych dziewcząt i chłopców w kategorii dzieci i młodzieży. Gratulujemy naszym reprezentantom 👍💪🏆🥈

            Sztafetowe biegi przełajowe dziewcząt w kategorii- dzieci miejsce 4

            Sztafetowe biegi przełajowe chłopców w kategorii- dzieci miejsce 5

            Sztafetowe biegi przełajowe dziewcząt w kategorii- młodzież miejsce 4

            Sztafetowe biegi przełajowe chłopców w kategorii- młodzież miejsce 2 🥈🏆

          • POMOC MATERIALNA O CHARAKTERZE SOCJALNYM DLA UCZNIÓW – STYPENDIA I ZASIŁKI SZKOLNE

          • https://bip.um.pruszkow.pl/artykul/92/65/stypendia-i-zasilki-szkolne

            W nowym roku szkolnym 2024/2025 uczniowie zamieszkujący teren Gminy Miasto Pruszków, znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej będą mogli skorzystać z pomocy w postaci stypendium szkolnego. 

            Pomoc taka przysługuje:

            ·     uczniom szkół publicznych i niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych dla młodzieży i dla dorosłych oraz słuchaczom kolegiów pracowników służb społecznych – do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24. roku życia,

            .    wychowankom publicznych i niepublicznych ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki,

            ·     uczniom szkół niepublicznych nieposiadających uprawnień szkół publicznych dla młodzieży i dla dorosłych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.

            Stypendium szkolne będzie mógł otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności, gdy w rodzinie występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.

            Miesięczna wysokość dochodu na osobę w rodzinie ucznia uprawniająca do ubiegania się o stypendium szkolne nie może być większa niż kwota 600,00 zł netto.

            Wnioskodawcy przedstawiają uzyskany dochód rodziny z miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku tj. z sierpnia 2024 r., a w przypadku utraty dochodów z miesiąca, w którym wniosek został złożony.

            Termin składania wniosków o przyznanie stypendium: od 1 do 15 września 2024r.
            W przypadku uczniów uczęszczających do szkoły podstawowej, której organem prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków, wniosek należy złożyć do tej szkoły. 
            Jeżeli szkoła znajduje się w innej miejscowości, lub której Gmina Miasto Pruszków nie jest organem prowadzącym, to wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, Pruszków.

            Formą pomocy materialnej dla ucznia jest także zasiłek szkolny. Zasiłek szkolny może być przyznany uczniowi znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej np. z powodu zdarzenia losowego takiego jak śmierć rodziców lub opiekunów prawnych wspólnie zamieszkujących, ciężkiego wypadku ucznia powodującego uszczerbek na zdrowiu, nagłej lub nieuleczalnej choroby ucznia lub rodzica.

            Podstawa prawna:

            Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. 2024.750).

            Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. 2023.901 ze zm.)

             

            Do pobrania:

            Klauzula_informacyjna.docx

            WNIOSEK_STYPENDIUM_SZKOLNE_WED_aktualny_2023.docx

            oswidczenie_o_braku_dochodow.docx

          • Rozpoczęcie roku szkolnego

          • Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 odbędzie się w poniedziałek 2 września 2024 r.

            według następującego porządku: 

            • klasy 7-8 - godz. 8:30
            • klasy 4-6 - godz. 9:30
            • klasy 0-3 - godz. 10:30

            Uroczystość rozpocznie się na sali gimnastycznej w budynku głównym,

            przy ul. Jasnej 2  

            Po oficjalnej części klasy wraz z Wychowawcami przejdą do sal lekcyjnych.  

             

            Klasa "0" rozpoczyna zajęcia dnia 2 września 2024 r.

            Oddział przedszkolny pracuje w godzinach 7:00 - 17:00

             

            Uczniów klasy I prosimy o przybycie 15 minut wcześniej na plac przed głównym wejściem do budynku szkoły SP2.  

             

            Zebrania dla klas 0 – III odbędą się w dniu 2 września 2024 o godz. 18:00 w głównym budynku SP2.  

             

            Listy przydziału do klas I zostaną wywieszone po godzinie 14.00, w dniu 20 sierpnia 2024, w gablocie przy wejściu głównym do SP2 oraz w budynku Domu Katechetycznego.

             

            Wyprawka dla uczniów klas 0 – III znajduje się w gablotach i przy wejściu do obu budynków Szkoły.

          • Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego

          • https://mazovia.pl/pl/bip/komunikaty/nagrody-marszalka-wojewodztwa-mazowieckiego-dla-dzieci-i-mlodziezy-szczegolnie-uzdolnionych.html

            Samorząd Województwa Mazowieckiego przystępuje do realizacji zadania pn. „Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych”.

            Regulamin przyznawania nagród Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych został przyjęty uchwałą nr 29/24 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 25 czerwca 2024 r.

            Nagrody przyznawane będą uczniom szkół podstawowych i ponadpodstawowych pobierający naukę w szkołach, których siedziba znajduje się na terenie województwa mazowieckiego, którzy w roku szkolnym 2023/2024 uzyskali co najmniej tytuł finalisty konkursu, olimpiady lub turnieju na szczeblu ponadwojewódzkim/ogólnopolskim lub międzynarodowym, wskazane w:

            1. obowiązującym na dzień składania wniosku wykazie zawodów wiedzy, artystycznych i sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, o którym mowa w art. 148 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737) lub
            2. obowiązującym na dzień składania wniosku komunikacie ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania w sprawie wykazu olimpiad przedmiotowych przeprowadzanych z przedmiotu lub przedmiotów objętych egzaminem ósmoklasisty lub egzaminem maturalnym, turniejów lub olimpiad tematycznych związanych z wybranym przedmiotem lub dziedziną wiedzy, o którym mowa w art. 44 zzzw. ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 r. poz. 750).

            Nagrody będą przyznawane w dwóch kategoriach: „uczeń szkoły podstawowej” i „uczeń szkoły ponadpodstawowej”. Wysokość nagrody uzależniona jest od liczby uzyskanych punktów, przy czym w przypadku osiągnięć z więcej niż jednej olimpiady/konkursu/turnieju, punkty za osiągnięcia sumuje się.

            Wymagane dokumenty:

            • wypełniony wniosek wraz z oświadczeniami i klauzulą informacyjną (wniosek wypełniany jest przy wykorzystaniu formularza udostępnionego na stronie internetowej Urzędu); wniosek_nagrody_marszalka_oswiadczenia_i_klauzula.docx
            • zaświadczenie ze szkoły potwierdzające, że wnioskodawca jest uczniem danej szkoły w roku szkolnym 2023/2024;
            • kopie dokumentów potwierdzających uzyskanie przez ucznia tytułu finalisty lub laureata poświadczone za zgodność z oryginałem przez wnioskodawcę.

            Nabór wniosków

            rozpoczyna się 16 sierpnia 2024 r. i trwa do 30 sierpnia 2024r. O dotrzymaniu terminu przekazania wniosku wraz z dokumentami decyduje data wpływu do Urzędu. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

            Sposób składania dokumentów:

            Wniosek wraz z załącznikami w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem „Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych” można składać:

            1. osobiście w punktach kancelaryjnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, albo
            2. przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Urzędu: ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa.

            Szczegółowe informacje dotyczące Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych można uzyskać pod nr tel. 22 59 79 439 oraz 22 59 79 426.

            wniosek_nagrody_marszalka_oswiadczenia_i_klauzula.docx

            regulamin_nagrody_marszalka_dla_uczniow_szczegolnie_uzdolnionych.pdf

          • Stypendia Prezydenta Miasta Pruszkowa

          • Szanowni Państwo,

            Przypominamy o możliwości składania wniosków o przyznanie Stypendium

            Prezydenta Miasta Pruszkowa.

            Stypendium ma charakter motywacyjny i przyznawane jest za szczególne

            osiągniecia

            * naukowe

            * artystyczne

            * sportowe

            uczniom klas I - VIII pruszkowskich szkół podstawowych.

            Szczegółowe warunku przyznania stypendium określone są regulaminem,

            który został wprowadzony w życie Uchwałą Rady Miasta Pruszkowa. Dostępny w zakładce "Dokumenty Szkolne"

            W celu uzyskania stypendium za osiągniecia w roku szkolnym 2023/2024

            należy złożyć wniosek w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa,

            w terminie do 10.06.2024 r.

          • Sukces Mateusza

          • W dn. 20.05.2024 r. w siedzibie MSCDN odbyło się podsumowanie etapu ponadwojewódzkiego XXIX Ogólnopolskiego Konkursu Historycznego im. majora Marka Gajewskiego Losy żołnierza i dzieje oręża polskiego w latach 1768-1864. Od Konfederacji Barskiej do Powstania Styczniowego. Za Wolność Waszą i naszą połączone z wręczeniem laureatom zaświadczeń.

            Wśród laureatów znalazł się uczeń naszej szkoły Mateusz Żochowski, któremu gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im.Kornela Makuszyńskiego
      • 22 758 79 74
        tel.kom 501 525 025
      • ul.Jasna 2
        05-804 Pruszków
        Poland
      • Dyrektor
        mgr Marek Śrębowaty
      • Wicedyrektorzy
        mgr Anna Banaszczyk,
        mgr Anita Baińska-Trzebińska,
        mgr Mateusz Bąkowski
      • poniedziałek 8.00-16.00
        wtorek 8.00-16.00
        Środa 8.00-16.00
        czwartek 8.00-16.00
        piątek 8.00-16.00
      • https://www.sp2pruszkow.pl/a/dokumenty-szkolne/deklaracja dostępności
      • /SPnr2Pruszkow/SkrytkaESP
  • Galeria zdjęć

      brak danych