W dniu dzisiejszym odbył się w naszej szkole mikołajkowy turniej zbijaka dla klas 4.
🥇 1 miejsce klasa 4 A
🥈 2 miejsce klasa 4 C
🥉 3 miejsce klasa 4 E
💪 4 miejsce klasa 4 D
💪 5 miejsce klasa 4 B
W dniu dzisiejszym odbył się w naszej szkole mikołajkowy turniej zbijaka dla klas 4.
🥇 1 miejsce klasa 4 A
🥈 2 miejsce klasa 4 C
🥉 3 miejsce klasa 4 E
💪 4 miejsce klasa 4 D
💪 5 miejsce klasa 4 B
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 im. K. Makuszyńskiego ogłasza nabór na stanowisko: starszy referent.
Szczegóły: LINK DO OFERTY
W dniu dzisiejszym Uczniowie reprezentowali Naszą Szkołę na Mistrzostwach Warszawy szkół podstawowych i ponadpodstawowych w Ultimate Frisbee.
Starsi (klasy 7-8) zdobyli 3 miejsce przegrywając tylko jeden mecz jednym punktem, jeden mecz remisując i 2 wygrywając. 💪🥉🥏👏
Młodsi (klasy 4-6) zdobyli 2 miejsce, przegrywając tylko jeden mecz jednym punktem. 💪🥈🥏👏
Zawody odbywały się w Warszawie (Arena Ursynów), organizowane przez warszawską szkółkę Ultimate Sky This.
https://www.facebook.com/share/1AVhckdruF/
Nasza szkoła rozpoczęła swoją działalność we wrześniu 1984 roku. Od tego czasu, krok po kroku, budowaliśmy naszą wspólnotę, tworzyliśmy tradycje i zwyczaje, które towarzyszą nam do dzisiaj. Z dumą wspominamy nadanie imienia Urho Kalevi Kekkonena w 1986 roku oraz Kornela Makuszyńskiego w roku 2007. Te momenty nadały naszej szkole nie tylko tożsamość, ale także wskazały wartości, które nas jednoczą i prowadzą naprzód.
Dzięki zaangażowaniu całej Społeczności szkolnej możemy poszczycić się osiągnięciami edukacyjnymi, sukcesami sportowymi, udziałami w licznych konkursach, projektach i inicjatywach.
Drodzy Uczniowie, Nauczyciele i Pracownicy szkoły, pragniemy podziękować za trud włożony w przygotowanie przedstawienia, dekoracji oraz oprawy muzycznej.
Dziękujemy również Zespołowi Tańca Ludowego „Pruszkowiacy” oraz Dance Imperium Centrum Tańca i Ruchu za wkład taneczny.
Przybyłym Gościom składamy wyrazy wdzięczności za spędzenie z nami tego wyjątkowego dnia.
Z okazji tego jubileuszu życzymy sobie dalszych sukcesów, pomyślności oraz kolejnych takich wspaniałych jubileuszy.
❤️ Nadszedł moment, na który wszyscy czekaliśmy!
❤️ Rejestracja Wolontariuszy 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trwa!
❤️ Rejestrujcie się na stronie iWolontariusz WOŚP i dołączcie do jedynej takiej Letniej Zadymy w Środku Zimy! Macie pytania co do rejestracji? Śmiało piszcie do swoich lokalnych Sztabów, których listę znajdziecie na naszej stronie https://listasztabow.wosp.org.pl
Potrzebne do rejestracji:
Sztab #7883 Szkoła Podstawowa nr 2 w Pruszkowie
❤️ Tym razem gramy dla onkologii i hematologii dziecięcej!
Z głębokim smutkiem i żalem zawiadamiamy o śmierci Śp. Pani Teresy Kurzaj – wieloletniej wicedyrektorki, nauczycielki oraz wychowawczyni, której praca kształtowała młode pokolenie i współtworzyła historię naszej szkoły.
Pozostanie na zawsze w naszej pamięci.
MOJA DWÓJKA....
Dyrekcja Szkoły oraz Rada Pedagogiczna Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie zaprasza do udziału w projekcie Moja Dwójka.... Projekt polega na stworzeniu krótkiego filmu (maksymalnie 60 sekund), który powinien rozpoczynać się frazą MOJA DWÓJKA...
Inicjatywa skierowana jest do wszystkich absolwentów Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie. Film może zgłosić absolwent lub uczeń naszej szkoły. Prosimy o wyrażenie swoich odczuć, życzeń, wspomnień jako ABSOLWENTÓW.
Film musi być filmem premierowym, przygotowanym specjalnie dla potrzeb projektu. Zgłoszone filmy będą zostaną zmontowane w jedną długą formę filmową, która będzie upubliczniona wyłącznie na terenie szkoły SP2 w trakcie obchodów 40.lecia szkoły w dniu 22 listopada 2024 roku.
Zgłoszenie online dokonywane za pośrednictwem email: 40lecie@sp2pruszkow.pl musi zawierać:
- imię i nazwisko autora
- plik cyfrowy w formacie mp4, kadry poziome
- czas trwania maksimum 60 sekund
- materiał wideo nie może naruszać praw osób trzecich.
Uczestnicy, przesyłają film do 31 października 2024 r. za pośrednictwem emaila: 40lecia@sp2pruszkow.pl
Uwagi końcowe
a) Zgłaszając swoje utwory do projektu Uczestnik oświadcza, że zrzeka się praw autorskich na rzecz organizatorów. Wyraża zgodę na emisję filmu w dniach obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie. Udziela organizatorom nieodpłatnej, wyłącznej czasowo i terytorialnie licencji na korzystanie z filmu;
b) Wyraża zgodę w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - wytwarzania dowolnymi technikami, w tym, techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu upubliczniania w dniu obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie;
c) Wyraża zgodę na wprowadzanie do pamięci komputera. zapis czasowy i trwały i sporządzanie kopii takich zapisów; archiwizacja zapisów;
d) Wyraża zgodę na publikacje w czasie obchodów 40-lecia SP2 w Pruszkowie, w całości lub we fragmentach w innych publikacjach niekomercyjnych oraz łączenia ich z innymi utworami (art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 04.02.1994 r.; Dz.U. 2022 poz. 2509 t.j..).
Prezydent Miasta Pruszkowa wraz z Zespołem ZTL „Pruszkowiacy"
zaprasza na Koncert charytatywny „Razem dla powodzian".
Na koncert charytatywny w pruszkowskim Centrum Kultury i Sportu
zapraszamy w sobotę 5 października. Wydarzenie rozpocznie się o godz.
18. Kto zagra, zaśpiewa i zatańczy podczas wydarzenia?
- Zespół Tańca Ludowego „Pruszkowiacy"
- Ludowy Zespół Artystyczny „Promni" Szkoły Głównej Gospodarstwa
Wiejskiego"
- Orkiestra Dęta „Pruszkowianka", która zagra w holu głównym CKiS
przed rozpoczęciem koncertu.
Bilety - w symbolicznej cenie 50 zł, są dostępne pod linkiem
W dniu 25 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w piłce nożnej chłopców w kategorii młodzież. Gratulujemy naszej reprezentacji za zajęcie 2 miejsca 👍💪 🥈🏆
W dniu 24 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w piłce nożnej dziewcząt w kategorii młodzież. Gratulujemy naszej reprezentacji za zajęcie 5 miejsca 👍💪
W dniu 23 września odbyły się Mistrzostwa Pruszkowa Szkół Podstawowych w sztafetowych biegiach przełajowych dziewcząt i chłopców w kategorii dzieci i młodzieży. Gratulujemy naszym reprezentantom 👍💪🏆🥈
Sztafetowe biegi przełajowe dziewcząt w kategorii- dzieci miejsce 4
Sztafetowe biegi przełajowe chłopców w kategorii- dzieci miejsce 5
Sztafetowe biegi przełajowe dziewcząt w kategorii- młodzież miejsce 4
Sztafetowe biegi przełajowe chłopców w kategorii- młodzież miejsce 2 🥈🏆
Więcej szczegółów w zakładce "Uczniowie i rodzice - Pielęgniarka szkolna".
https://bip.um.pruszkow.pl/artykul/92/65/stypendia-i-zasilki-szkolne
W nowym roku szkolnym 2024/2025 uczniowie zamieszkujący teren Gminy Miasto Pruszków, znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej będą mogli skorzystać z pomocy w postaci stypendium szkolnego.
Pomoc taka przysługuje:
· uczniom szkół publicznych i niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych dla młodzieży i dla dorosłych oraz słuchaczom kolegiów pracowników służb społecznych – do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24. roku życia,
. wychowankom publicznych i niepublicznych ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki,
· uczniom szkół niepublicznych nieposiadających uprawnień szkół publicznych dla młodzieży i dla dorosłych – do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.
Stypendium szkolne będzie mógł otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności, gdy w rodzinie występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.
Miesięczna wysokość dochodu na osobę w rodzinie ucznia uprawniająca do ubiegania się o stypendium szkolne nie może być większa niż kwota 600,00 zł netto.
Wnioskodawcy przedstawiają uzyskany dochód rodziny z miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku tj. z sierpnia 2024 r., a w przypadku utraty dochodów z miesiąca, w którym wniosek został złożony.
Termin składania wniosków o przyznanie stypendium: od 1 do 15 września 2024r.
W przypadku uczniów uczęszczających do szkoły podstawowej, której organem prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków, wniosek należy złożyć do tej szkoły.
Jeżeli szkoła znajduje się w innej miejscowości, lub której Gmina Miasto Pruszków nie jest organem prowadzącym, to wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, Pruszków.
Formą pomocy materialnej dla ucznia jest także zasiłek szkolny. Zasiłek szkolny może być przyznany uczniowi znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej np. z powodu zdarzenia losowego takiego jak śmierć rodziców lub opiekunów prawnych wspólnie zamieszkujących, ciężkiego wypadku ucznia powodującego uszczerbek na zdrowiu, nagłej lub nieuleczalnej choroby ucznia lub rodzica.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. 2024.750).
Ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. 2023.901 ze zm.)
Do pobrania:
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 odbędzie się w poniedziałek 2 września 2024 r.
według następującego porządku:
Uroczystość rozpocznie się na sali gimnastycznej w budynku głównym,
przy ul. Jasnej 2
Po oficjalnej części klasy wraz z Wychowawcami przejdą do sal lekcyjnych.
Klasa "0" rozpoczyna zajęcia dnia 2 września 2024 r.
Oddział przedszkolny pracuje w godzinach 7:00 - 17:00
Uczniów klasy I prosimy o przybycie 15 minut wcześniej na plac przed głównym wejściem do budynku szkoły SP2.
Zebrania dla klas 0 – III odbędą się w dniu 2 września 2024 o godz. 18:00 w głównym budynku SP2.
Listy przydziału do klas I zostaną wywieszone po godzinie 14.00, w dniu 20 sierpnia 2024, w gablocie przy wejściu głównym do SP2 oraz w budynku Domu Katechetycznego.
Wyprawka dla uczniów klas 0 – III znajduje się w gablotach i przy wejściu do obu budynków Szkoły.
https://mazovia.pl/pl/bip/komunikaty/nagrody-marszalka-wojewodztwa-mazowieckiego-dla-dzieci-i-mlodziezy-szczegolnie-uzdolnionych.html
Samorząd Województwa Mazowieckiego przystępuje do realizacji zadania pn. „Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych”.
Regulamin przyznawania nagród Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych został przyjęty uchwałą nr 29/24 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 25 czerwca 2024 r.
Nagrody przyznawane będą uczniom szkół podstawowych i ponadpodstawowych pobierający naukę w szkołach, których siedziba znajduje się na terenie województwa mazowieckiego, którzy w roku szkolnym 2023/2024 uzyskali co najmniej tytuł finalisty konkursu, olimpiady lub turnieju na szczeblu ponadwojewódzkim/ogólnopolskim lub międzynarodowym, wskazane w:
Nagrody będą przyznawane w dwóch kategoriach: „uczeń szkoły podstawowej” i „uczeń szkoły ponadpodstawowej”. Wysokość nagrody uzależniona jest od liczby uzyskanych punktów, przy czym w przypadku osiągnięć z więcej niż jednej olimpiady/konkursu/turnieju, punkty za osiągnięcia sumuje się.
rozpoczyna się 16 sierpnia 2024 r. i trwa do 30 sierpnia 2024r. O dotrzymaniu terminu przekazania wniosku wraz z dokumentami decyduje data wpływu do Urzędu. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wniosek wraz z załącznikami w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem „Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych” można składać:
Szczegółowe informacje dotyczące Nagrody Marszałka Województwa Mazowieckiego dla dzieci i młodzieży szczególnie uzdolnionych można uzyskać pod nr tel. 22 59 79 439 oraz 22 59 79 426.
wniosek_nagrody_marszalka_oswiadczenia_i_klauzula.docx
regulamin_nagrody_marszalka_dla_uczniow_szczegolnie_uzdolnionych.pdf
https://www.pruszkow.pl/oswiata/edukacja/aktualnosci-edukacja/lato-w-miescie-2024/
Zajęcia odbywają się w budynku Domu Katechetycznego
Szanowni Państwo
Bardzo proszę o zapoznanie się z harmonogramem akcji Lato w mieście 2024 w Szkole Podstawowej nr 2 w Pruszkowie.
W załączniku znajdą Państwo upoważnienia do odbioru dzieci oraz zgody na ich samodzielny powrót. Wydrukowane i wypełnione dokumenty proszę przynieść w dniu rozpoczęcia akcji do kierownika - p. Dominiki Doktorskiej (tel. kontaktowy: 501 525 086). W sytuacji, gdy dziecko uczęszcza na dwa turnusy, wystarczy jedna zgoda/upoważnienie.
Serdecznie pozdrawiam
Dominika Doktorska
Do pobrania:
LWM_HARMONOGRAM_ZAJEC_2024_2.docx
LWM_upowaznienia_do_odbioru.docx
Powered by aSc EduPage