•  

        Regulamin stołówki.pdf

        REGULAMIN STOŁÓWKI

        Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego, ul. Jasna 2 05-804 Pruszków

        1. Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych w kuchni szkolnej dla uczniów, nauczycieli i pracowników niepedagogicznych Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego
        2. Posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży, ustawą o bezpieczeństwie żywności
          i żywienia.
        3. Jadłospis na cały tydzień oraz lista alergenów występujących w przygotowywanych potrawach, w dzienniku Librus → Ogłoszenia, na tablicy informacyjnej przed stołówką i w domu katechetycznym.
        4. Nie ma obiadów dostosowanych do potrzeb dietetycznych uczniów.
        5. Obiady wydawane są dla:

        - uczniów, których rodzice/ opiekunowie prawni zapisali na obiady zgodnie z obowiązującymi zasadami i wnoszą opłaty indywidualnie,

        - uczniów, których dożywianie dofinansowuje MOPS,

        - nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły, którzy wnoszą opłaty indywidualnie.

        1. Uczniowie klasy „0” mogą korzystać z pełnego wyżywienia  3 posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek) lub tylko obiad zgodnie
          z deklaracja rodzica/ opiekuna prawnego.
        2. Zapisy uczniów na obiady za pomocą portalu zamowposilek.pl (link aktywacyjny na stronie szkoły www.sp2pruszkow.pl).

        Nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni szkoły zapisują się na obiady bezpośrednio u intendenta stołówki szkolnej.

        1. Uczniowie, nauczyciele, pracownicy niepedagogiczni szkoły mogą bezpłatnie zjeść zupę w godzinach wydawania obiadu.
        2. Podczas wydawania obiadów w stołówce mogą przebywać uczniowie jedzący obiad lub drugie śniadanie przyniesione z domu.
        3. Obiady wydawane są w godzinach od 1100  do 1445.
        4. Uczniowie na obiady przychodzą zgodnie z ustalonym harmonogramem:

        - uczniowie klasy „0” wszystkie posiłki jedzą w stołówce w czasie posiłku są pod opieka wychowawcy lub innego nauczyciela
        - uczniowie klas 1 - 2  w czasie obiadu są pod opieką wychowawcy lub nauczyciela świetlicy,

        - uczniowie klas 3 - 8 przychodzą na obiady przed rozpoczęciem lekcji lub na wyznaczonych przerwach zgodnie z harmonogramem wydawania obiadów lub po skończonych lekcjach są pod opieką nauczyciela pełniącego dyżur w stołówce.

        1. Uczniowie przed wejściem na stołówkę muszą umyć dokładnie ręce zgodnie z instrukcją mycia rąk lub zdezynfekować środkiem do dezynfekcji rąk (dyspenser przy drzwiach wejściowych do szkoły) lub własnym żelem do dezynfekcji rąk,
        2. Uczniowie korzystający ze stołówki szkolnej zobowiązani są do dbania o ład i porządek oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa
          i higieny,
        3. Obowiązkiem ucznia korzystającego z obiadów jest posiadanie w czasie pobierania obiadu zbliżeniowego breloka w celu identyfikacji ucznia i weryfikacji czy ma zamówiony obiad przez rodziców/ opiekunów prawnych na dany dzień.
          Uczniowie zobowiązani są słuchać poleceń nauczycieli i innych pracowników szkoły.
        4. Uczniowie korzystający ze stołówki szkolnej zobowiązani są, ustawić się w kolejce po obiad, zachowując odpowiednią odległość miedzy sobą, jednorazowo w stołówce może przebywać 80 osób tyle jest miejsc siedzących

        Niezwłocznie po zjedzeniu posiłku należy ustąpić miejsca innym uczniom a tacę z brudnymi naczyniami odstawić na wózek przed zmywalnią naczyń stołowych.

        1. Uczniowie przebywający w stołówce w trakcie wydawania obiadów nie mogą:

        - krzyczeć,

        - biegać,

        - używać telefonu komórkowego i innych urządzeń elektronicznych,

        - prowadzić głośnych rozmów,

        - rzucać jedzeniem

        1. Rodzic/ opiekun prawny w przypadku planowanej nieobecności ucznia na obiedzie powinien odwołać obiad danego dnia do godziny 900  lub wcześniej korzystając z systemu zamów posiłek logując się na indywidualne konto lub
          wysłać sms (tel.501-525-029) do intendenta z prośbą o odwołanie obiadu dla ucznia (podając imię, nazwisko, klasę oraz datę odwołania obiadu)
        2. Brak zgłoszenia nieobecności ucznia powoduje naliczenie płatności za nie zjedzony obiad.
        3. Nie dopuszcza się wydawania obiadów na wynos w pojemniki plastikowe
        4. Zabrania się rodzicom wchodzenia na stołówkę w czasie wydawania obiadów.
        5. Płatności za obiady uczniów,  nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły zgodnie z Regulaminem Płatności za Obiady
        6. Klauzula informacyjna dla rodziców uczniów, z dniem 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
          z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, informuję iż:

        - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego, z siedzibą
        przy ul. Jasnej 2 w Pruszkowie, tel.: 22 758 79 74, adres e-mail: sp2prusz@sp2.pruszkow.ids.pl

        -Inspektor Ochrony Danych: iodo1.cuw@miasto.pruszkow.pl

        - Celem zbierania i przetwarzania danych jest realizacja zadań statutowych szkoły wynikających z uregulowań prawnych
        w szczególności Prawo Oświatowe, SIO i inne.

        - Odbiorcą danych są: upoważnieni pracownicy oraz przedsiębiorstwa, z którymi zawarto umowy powierzenia danych np.: Zintegrowany system Librus Synergia, SIO, system „Zamów Posiłek”.

        - Okres przetwarzania danych: dane ucznia przechowywane będą przez cały proces edukacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

        - Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
         a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody
         w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

        - Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zadań statutowych szkoły.

        - Dane udostępniane przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnianiu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje   upoważnione z mocy prawa.

        - Administrator danych niema zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

        22.1. Dane osobowe uczniów zapisanych na obiady przetwarzane będą w następującym celu:

        - przygotowania breloka obiadowego wykorzystywanego do identyfikacji ucznia w trakcie wydawania obiadu,

        - wprowadzenia do systemu naliczania opłat za obiady,

        - archiwizacji dokumentacji.

        22.2. Podstawą przetwarzania danych osobowych uczniów zapisanych na obiady jest założenie przez rodzica/ opiekuna prawnego indywidualnego konta Użytkownika z nadanym indywidualnie loginem i chronionym hasłem dostępu w systemie   www.zamowposilek.pl

        1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia

         

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 im.Kornela Makuszyńskiego
      • 22 758 79 74
        tel.kom 501 525 025
      • ul.Jasna 2
        05-804 Pruszków
        Poland
      • Dyrektor
        mgr Marek Śrębowaty
      • Wicedyrektorzy
        mgr Anna Banaszczyk,
        mgr Anita Baińska-Trzebińska,
        mgr Mateusz Bąkowski
      • poniedziałek 8.00-16.00
        wtorek 8.00-16.00
        Środa 8.00-16.00
        czwartek 8.00-16.00
        piątek 8.00-16.00
      • https://www.sp2pruszkow.pl/a/dokumenty-szkolne/deklaracja dostępności
      • /SPnr2Pruszkow/SkrytkaESP
  • Galeria zdjęć

      brak danych