Dokumenty Szkolne
- Statut Szkoły
- Wewnątrzszkolne Zasady Oceniania
- Program wychowawczo-profilaktyczny szkoły
- Procedury dot. bezpieczenstwa
- Procedury udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Regulamin działalności Rzecznika Praw Ucznia
- Regulamin Rady Rodziców
- Regulamin wycieczek szkolnych
- Regulamin stołówki szkolnej
- Regulamin płatności za obiady
- Regulamin Pocztu Sztandarowego
- Regulamin Świetlicy
- Regulamin Biblioteki
- Regulamin BHP
- Wolontariat - dokumenty
- Procedury COVID19 w szkole
- Deklaracja dostępności
- Zamówienia publiczne
- Druki szkolne
- Uchwała w sprawie stypendium
- Stypendium prezydenta- wniosek
- OŚWIADCZENIE po klasie 8
- Regulamin monitoringu wizyjnego
- Standardy Ochrony Małoletnich
Regulamin płatności za obiady (pdf)
REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego, ul. Jasna 2 05-804 Pruszków
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Pruszkowie informuje, że płatności za obiady uczniów można dokonać przelewem na rachunek bankowy.
- Żywieniowa stawka dzienna
a) obiad (zupa + II danie + kompot/ woda/ sok + owoc)
- 7,00 zł (wsad do kotła) dla uczniów klas 0 - 8
- 11,90 zł (wsad do kotła + koszt przygotowania posiłku) dla nauczycieli, pracowników niepedagogicznych szkoły
b) pełne wyżywienie 3 posiłki (śniadanie + obiad + podwieczorek)
- 15,00 zł (wsad do kotła) tylko uczniowie klasy „0”
2. Zapisy i zamawianie obiadów dla uczniów za pośrednictwem systemu zamowposilek.pl
- link rejestracyjny na stronie szkoły www.sp2pruszkow.pl w zakładce Uczniowie i rodzice → Stołówka szkolna
3. Płatności za obiady uczniów można dokonać:
- przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego
NUMER KONTA BANKOWEGO 75 1240 6380 1111 0010 8655 7626
- przelewem on-line operator (AUTOPAY)
- Płatności gotówką tylko za obiady nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły u intendenta stołówki.
- Ogólna informacja o wysokości opłat za obiady uczniów w bieżącym miesiącu w dzienniku Librus → Ogłoszenia,
na tablicach informacyjnych: przed stołówką i w domu katechetycznym. - Po zalogowaniu się do systemu zamowposilek.pl na indywidualne konto użytkownika w zakładce → Rozliczenie widoczna jest kwota do wykorzystania. System zamów posiłek działa na zasadzie przedpłat to znaczy aby móc zamówić obiady należy najpierw dokonać wpłaty:
- przelewem tradycyjnym bez prowizji (księgowanie wpłaty w systemie zamów posiłek do 3 dni roboczych)
- przelew on-line ( prowizja operatora od transakcji) wpłata widoczna natychmiast w systemie zamów posiłek
- Rodzice/ opiekunowie prawni korzystający z płatności przelewem tradycyjnym zobowiązani są do:
- Podania w tytule przelewu: imię i nazwisko ucznia oraz klasę
- Wpłacenia kwoty zgodnej z podaną informacją
- Podanie błędnych danych w tytule przelewu lub ich brak powoduje zwrot przelewu.
- Za termin dokonania wpłaty uważa się dzień zaksięgowania wpłaty na bankowym koncie żywienia.
- Opłata za wyżywienie podlega zwrotowi za każdy dzień prawidłowo zgłoszonej nieobecności ucznia zgodnie
z Regulaminem Stołówki. - Klauzula informacyjna dla rodziców uczniów, z dniem 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO), zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, informuję iż:
-Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego,
z siedzibą przy ul. Jasnej 2 w Pruszkowie, tel.: 22 758 79 74, adres e-mail: sp2prusz@sp2.pruszkow.ids.pl
-Inspektor Ochrony Danych: iodo1.cuw@miasto.pruszkow.pl
-Celem zbierania i przetwarzania danych jest realizacja zadań statutowych szkoły wynikających z uregulowań prawnych w szczególności Prawo Oświatowe, SIO i inne.
-Odbiorcą danych są: upoważnieni pracownicy oraz przedsiębiorstwa, z którymi zawarto umowy powierzenia danych np.: Zintegrowany system Librus Synergia, SIO, system „Zamów Posiłek”.
-Okres przetwarzania danych: dane ucznia przechowywane będą przez cały proces edukacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-Przysługuje Pani/ Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zadań statutowych szkoły. Dane udostępniane przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnianiu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
-Administrator danych niema zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
-Dane osobowe rodziców/ opiekunów prawnych uczniów zapisanych na obiady przetwarzane będą w celu poprawnego naliczania i rozliczania płatności, kontaktu i archiwizacji dokumentacji.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych rodziców/ opiekunów prawnych uczniów zapisanych na obiady jest założenie przez rodzica/ opiekuna prawnego indywidualnego konta Użytkownika z nadanym indywidualnie loginem i chronionym hasłem dostępu w systemie zamowposilek.pl
- Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia
- Żywieniowa stawka dzienna